Tack Sebastian bästavän & Mamma bästa mamma :D<3

2010-06-09 @ 19:51:34

Sebastian har vart i turkiet och han köpte söta armband ;)

& jag fick ett litet gulligt , med pärlor formade som hjärtan, ingen bryr sig , men ah , hjärtan :D nu ser jag massa fler hjärtan :D okej , dom som har vart med mig någon gång vet vad jag snackar om ...;)
men tack sötnos !
hihi :)
-------------------------------------------------------------------------------------
och idag fick jag en tröja av bästamammiii <3
tack mammmmma <3
igår hittade jag en blomma som såg ut som ett hjärta :D<3
hihi , hugo , elias & jag :)
igen :D
söta bilder ;)
dom hade teater , pelle svanslös , hugo var pellesvanslös :)
hedda i mitten med ett sött leende , (Violas söööööta lillasyster)
nu ska jag typ måla ännu ett lager nagellack , är det fler än jag som tycker att det är superkonstigt att det är skolavslutning imorgon ?:o
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: