Tältningen var så jäkla bäst !

2010-06-11 @ 20:44:20

VÄRT ATT LÄSA ;*

Det var seriöst skiiiiiit roliiigt :D
Vi gjorde massa saker , som tillexempel åka på flak bakom birks pappas fyrhjuling , haha , det var grymt kul !
Vi grillade , haha , det gick inte så bra , eftersom vi var tvugna att kasta mer än hälften...
haha , typ någon hällde energidryck på hamburgarna , och sebbe gjorde köttbullar av dem , mäster kock ...
Birk & Emil var oxå riktigt duktiga , köttslog på hamburgarna..
&sebbe skulle visa skills , så han kastade upp en hamburgare skithögt upp , till grantoppen typ , seriöst , och vet ni vad , jo han fångade den med grillgrejen sen också :o!
fast sen gjorde han en gång till , då blev den gräsig , så David fick lov att göra en ny hamburgare..
Sen badade dom som ville jacuzzi , v
i gjorde det i omgångar , för att det inte skulle bli för fullt ;)
Jag , Clara , Josefin , Linus , Sebban , & Alle badade först , jätteskönt !
vi typ körde skp :).
jag hade massa skavsår sen mina skor jag hade tidigare på dagen , och det sved i vattnet ...!
sen när vi gick upp , efter att ha badat i två timmar ? :D
så fick vi åka ffyrhjuling igen, alltså vi som badat , (för när vi badade fick dom andra åka en gång till)
hihi , det var jättedåligt av Wille , kolla . han ba ; fatta roligt om man skulle tappa sin mobil nu , och höll upp den , och tror ni inte att locket åker av , haha!
lyckat ! ;)
det var mysigt och roligt på samma gång..
min hand blev iskall :p
sen typ gick vi ner till tältet (som var ett 18 manna tält :o! ett militär , fett coolt va ;))
det var hur mycket mygg som helst, som var inne i tältet ..
hihi :)
vi hade grymt kul. var ute också , gjorde lite saker :)
martin & sebbe somnade först , haha :)sen pontus , så söta :)
haha , jag gjorde tuppkam på sebbe , jag lovar , han skulle vara grymt cool i det , hehe ;)
han passar i toffs oxå ;)
vi körde kortleken , alltså man har ett kort , som man ska ge vidare i ringen , men typ suger in luft , för att ha kvar den ,.. det blir alltid någon som tappar den...;)
& pontus är så gosig ;) (a)
dom första somnade runt fem , vi andra runt sju ..
mitt täcke låg under alla , så jag fick inte det :(
men alle var så snäll så jag fick täcke :D(a)
& jag är BÄST på att sjunga godnattvisor , ellerhur sebbe , ?
man liksom vaknar till :D
så bra sjunger jag (yyy)
han är en tjockis , jag fick inte plats:o , och d gick typ inte att  flytta han , han är en sumobrottare?
men tillslut fick jag plats , wiihooo !(ellinore style ; wiihooo, hhade bah lust jaoooww)
Vi fortsatte att köra skp ,
då började fler somna :p
dom som låg bredvid mig sov :(
fett taskiga , haha , sömntutor , :p
fast jag fick upp alle ett tag , men sebbe var typ död?
Ellinore är fett mycke min bästavän asså. haha ,jag vet inte vad jag fick det där ifrån :D
men det stämmer ju :D
Jag kastade godis på david ,.hihiihhihi
pontus är fett söt när han sover :D

efter typ några timmars sömn , vaknade man och typ fryser ihjäl.
Då har massa vaknat , :D
OCH TROR NI INTE ATT NÄR JAG TITTAR PÅ CLARA ATT HON HAR MITT TÄCKE ELLER ?!
hehe , då blev jag lite sur
-AA DET BLEV JAG NOOOG :p
då tog jag en godis , intresseklubben hoppar :D
då flyttar sebbe sig till min plats ,så då fick inte jag någon , då åt jag godis ist (Y)
sen fick jag plats igen , :D
alla åt frukost utom jag & alle ? haha :p
vi orkade inte , så duktiga (yyy) :p

asså det hände så sjukt mycket under en kväll /natt /morgon , vad säger man :D?
Det var sjukt kul iaf .

Jag älskar er som var med ,
jag måste ha världens roligaste vänner , <3
ni är obeskrivliga !

(har tyvärr inga bilder , d är det bara sebbe som har ? )

JAG HAR SNYGGAST TUNGA ..!
-.-

nu ska jag vara social på msn istället , puss
och ha ett bra sommarlov , !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: