cha cha bloggen...

2010-03-04 @ 20:29:51

...eller något i den stilen...;)
jag blev lite sur nu , för mitt inlägg försvann :(
men jag har ialllfall vart i romme idag , träffade pontus , birk , och david , jag & birk är inte världsbäst på ankarliften bevisade vi vid några tillfällen...
men de var jättekul hela dan !
och jag slog mitt rekord i korvätning idag , tre st !! woooow :D
sen efter de pizza , tjockis dag , haha och nu kom jag och tänka på att vi åt ju glass för en och enhalv timme sen också... hmmm , you will see me on the next "bigparty" eller nå haha;D
nu ska jag kolla på YESMAN , hihi sett den förut ,men såååå grymt bra , pussss;*

bild från google :)!
ha de gott , ät ingen igelkott, alltså om ni skulle hitta någon , äsch de här lät inge bra ,
aja , hejdå:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: