fler bilder kommer när ellinore får tillbaka sitt internet ;*

2010-03-20 @ 14:53:55

hejhej bloggen ;*

igår blev de att va med marti och sebbe också :)
sebbe är dum.
han gav mej ett tips att aldrig börja i pingis:(
men jag tyckte jag va duktig iallafall :-D
jag och ellinore spelade ju inte på riktigt , vi kan så mkt bättre!:O
hihi (a)
sen typ bara snacka , sebbe typ somna , men martin va vaken :D
jag boxades också , cool som jag är :d
martin har asfintbadrum
sen vid elva skulle jag och ellinore hem , då gick sebbe också , och jag och ellinore har ju sånt lokalsinne , så vi kom ihåg från vilket håll vi kom ifrån -.-
hihi , men sebbes mamma frågade om vi ville ha skjuts men vi sa att de var oke , men två minuter senare satt vi i bilen ändå , hihi.
sen hem , äta 200g choklad , tjockiiiisar , och en chipspåse , jag väger nu 500kg :-D
tog massa kort , men dom flesta med ellinores kamera , så jag har typ inga :'(
men dagen och kvällen var bäst som vanligt ;*
puss på er :)
min bruna älskling
nu väntar jag på att viola älsklingen ska komma , vi ska sova toonight ;*
fick bli en bild på mej i torsdags också , ego som jag är , men ag tycktee faktiskt att håret va fint när jag lockade de lite med en sån där rolig sak :D
nu kommer hon alldelens snart , och jag som sitter här i blött hår , ojojoj , hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: