förlåt ;( tjejkvällen var bäst! iloveugirls ;*

2010-03-27 @ 12:05:36

förlåt för dålig uppdatering , men internet funkar bara under trappan , haha låter helt knäppt , men de är sant , så jag har inte orkat sitta här , men igår vare iallafall tjejmiddag ,
skitskoj , förutom under filmen , men så är min vardag ;)
eller , typ .. haha ni som va där fattar ..
de va såklart skräckfilm, F*N VAD JAG HATAR SÅNNA!
men jaja , jag kollade inte så mycket ,och som tur var satt viola nära mej , och hon satt och skrattade åt att de var så dåligt gjort osv , man ba : vafan ?
sen i slutet , de va typ två minuter kvar , så levde huvudrollerna , sen dom sista sekunderna dog dom , sen var filmen slut , snacka ovärt ;)
hehe (a) ,
jag hade min älskade systemkamera med mej också , så ni får lite bilder nu , kommer kanske fler sen ,
vänta ska bara hämta den ;)...
man kan inte sätta i minneskortet någon stans ;o
jag måste bara ladda in dom på min data , sen överföra till usb minne , sen trycka in usb minnet i den här datan , kommer strax..
tillbaka :D
jag och ellinore innan ;*
hela gänget , haha vad gör jag ;)?
igen ;) clara goes happy!
Allie och jag♥ (ett av födelsedagsbarnen)
bästa laget ;) några fattar :)
Allie gapar (Y) hihi sötnos
haha
alla är sååå medvetna ;)
andra födelsedagsbarnet ;) ;*
sötaste elina!
jag och bästavän ♥
någon tog ett kort på mej , hihi
jag och jenna ;*
lisa , mitt giftemål eller vare heter ;*;*;*
clara fick cool klubba!
(H)
efterrätten var MUMSIG!
nu orkar jag inga fler , kopiera inga bilder utan tillstånd , tack , <3
fråga isf , vissa uppskattar kanske inte , ;)

Kommentarer
    Postat av: rebecka

    får jag kopiera?(L)

    Postat av: josefinfelicia

    det såg kul ut, trodde inte det skulle vara så många, så aa då va det väl bra att Clara inte kan komma på min sak ikväll, eftersom.... deeet kallar jag ingen bra kompis :O!



    vi ses halv sex :)<3<3<3

    Postat av: AmaliasbästavänViola

    Kan jag kopiera ? (A) :D(L)

    Vi hade roligast igår, haha filmen går ikväll på trean, mobba mig lagom bara för att jag tyckte filmen var skitrolig...

    Postat av: Jenna:D<3

    Bästalget iknow:*

    Finste bilderna:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: