hejhej sommar , nej juste , de är ju vinter , vi glömde ;)

2010-03-06 @ 21:15:53

iloveu
solen brännde på ordäntligt ;)
det var faktiskt varmt !
jag ramlade såklart !!
hoppellihopp ;)
jag ser de snöar , jag ser det snöar , det var väl roligt hurra?!
ett hjärta ♥
coolingar ;)
hihi ellinoresötnos;*
hehe sebbe torkar av sin sko , eller..?
idag har de vart en toppendag med älsklingen !
tog massa bilder och gjorde filmer , och jaa , gjorde våra älskade toasts ♥
sen in till irsta , va med sebbe , dom köpte varmchoklad , men jag åt sockar  mina pengar låg i andra jackan :(!
sen hem , typ vid sju , åtta , kollat lite på andra chansen , min halvamamma är där och kollar!
nu snackar jag på skype , eller jag lyssnar mest som vanligt :D
pusspåersomläser , ingen läser längre typ :(
men jag får väl bita ihop och hoppas på bättre tider för min bloggstatestik(a)
hejdå ;*

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    dagen va bäst !

    jag älskar dig (L)

    jag snor bilderna, hihi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: