hjärtan+match+godis=peace haha skoja , ,men typ min dag :D

2010-03-31 @ 21:26:43

shuuuue breee,

idag vare skola , gick nog rätt bra med " valningen "
och på rasten fick jag hjärtan av bästavänen viola , och nya bästavänen pontus , och av sebbe :)
naaww...
hehe, sen match mot p98...
nattah satt såhär: det här är välldigt , välldigt välldigt välldigt , välldigtt , väldigt otrolikt mega pinsamt...
haha , vi förlorade med 11-2 ...
p-i-n-s-a-m-t , men de va rätt jämt , bara de att dom gjorde mål (a)
hehe , :-D
sen hem , duscha , åka till ica maxiii , köpa kakor och godis till skolan imorgon , mums
JAG ÄLSKAR GODIS!
sen göra hinduism läxa -.-
nu packar jag tills jag ska åka till pappiiii.
och gissa vad som kom med posten idag då?:D
skitsnyggt , när kommer ditt ellinore?:D
uuuppppddddaaaatttteeee: GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: