konstigt inlägg , ´men what ever :-D

2010-03-03 @ 14:42:31

nyss varit ute och skottat isbanan pappa gjorde utanför huset för ett tag sen , fick tjugo kroner var ,
hihi vet inte varför jag berättade de , men jag ska snart åka till britt , och fika , om jag orkar , för vi fick nyss b ulle av pappa , tjockis dag idag :D
imorgon blir de kanske romme med kompisar , om inte drar jag dit med pappa & sigrid & axel ,
lifes good when you get food , hehe jag vet inte vad jag snackar om nu , men hare good och sätt upp håret i en , öööh,,, hhmm, gummisnodd :d
HEHE , ska nog sluta nu innan jag gör bort mej totalt , hihi kommentera min blogg igen :D
ni har typ slutat med de :(:(:(
MEN JAG FÅR FORTFARANDE MAT , SÅ NI HÖR INGET TJAT :D
puss hhehehehheheheh.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: