OMG VA SNYGG !

2010-03-07 @ 17:48:30

omg omg omg  , erik saade, jag dör , så jäkla snygg !
kollade på honom idag , köpte singel också , två faktiskt... ;-)
så himla bra  , man boy , han sjöng den i akustisk verision för oss också :-D
sen stå i kö i ca 40 min , men det  var värt de !
jag har tyvär ingen usb sladd här , och jag glömde såklart systemkameran hemma :(
kollade lite i butiker , sen kramar och tog bild med snyggingen.
sen Nanne Grönvall , favoriten sen jag var sex tror jag , kan alla låtar , hon sjöng fel en gång hihi!
hon är riktigt pigg , utstrålningen är enorm !

dagen tillbringades med madeleine älskling!

inte så långt inlägg , men men..

det fick bli en gamal bild , sötnosen ida som softar i hänggungan fick också vara med !

puss

Kommentarer
    Postat av: Sofia<3

    HAha koommer ihåg när vi gick runt på skolgården och sjöng hennes låtar haha :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: