wihooo , (som ellinore skulle ha sagt...)

2010-03-18 @ 20:52:30

hahah , ellinore har gått runt och sagt wihhuuoo , hela danidag ;)...

haha , hon har föresten kommit hem :D♥♥♥
vi har just nu pratat i telefon i en timme och 6 min och 43 sekunder :d
hihi ;*
vårat vanliga samtalsämne också:-D
dvs typ ingenting ...:D
men de är roligt ändå (L)
nu hade hon något att säga :-D
jag ar iallafall vart med viola älskling idag ,
hihi vi åt nudlar utan nudlar , hhihihi ;*
hade spagetthi ist :D
iloveu.
imorgon sover ellinore älskling hos mej (K)
jag just nu ;)
fick hallsbandet av ellinore älskling !
nu ska jag räkna matte , pusshej

Kommentarer
    Postat av: Jenna(L)

    Finste Amalia:*

    Postat av: din hemliga beundrare ;)

    snygging!<33333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: