ÅÅHNEJJ !!

2010-05-16 @ 14:17:34

idag är det söndag & jag är hemma hos pappa , det betyder
SKRÄCKTÅG !
åååh nej-.-
helt seriöst ,det måste vara det tråkigaste som finns !
asså att åka tog ensam ;(
& sen att byta är läskigt (a) nej men lite (a)

aja ,
Hoppas jag hittar en bondeee , eller att du bliiir en bondee :D
haha , min pappa kommer att fatta , och viola tror jag :D <3<3
han är lite knasig  men jag älskar han ändå , puss.
pappa står på händer , men ändå är hans fötter bara en cm från marken , ingen stor skillnad från att stå på marken , ellerhur kortiis ♥
hihiih :D nej han är lång .. *host* världens längsta pappa you know , det är därför jag är så otroligt lång!!

nej nu ska jag fixa mig , sitter i stor t-shirt & mjukisbyxor !

imorse kollade vi på bröderna lejonhjärta. omg :'( !

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: