e+a

2010-05-03 @ 17:23:36

HELLOOO
idag bada med skolan.

sinmmade 31 längder tror jag?
sen satt jag bara och kolla , haha vilket liv (Y)
sen basta , & sen fixa , sen buss , senskola , sen film , sen cykla med ellinore , sen vara med ellinore , ta kort , äta flingor och så ...;) & sen dansa HAHA , sen skulle hon hem , jag kollade på sweet sixteen :) & nu scrubs , fett bra :)
bilder kommer kanske sen , de flesta var driv bilder så ah..men några kommer nog upp under kvällen.
snart ska jag träna på franskan & göra läxan.
puss
haha en blomma:D
....................................
-kaka? :D
HAHAHAHAHA min och viola humor :D!

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    iloveu ;*

    vackra när vi dansa alltså ;)

    Postat av: ellinore

    sv ; nej, så va de inte, jag träna visste på tyskan, men mammi ringde mig på vägen hem och sa att vu skulle till hälla, :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: