hahaha , jag råkade somna ...

2010-05-27 @ 15:13:23

hehe , jag råkade somna runt sju igår ,eehm , hur fan lyckas man ?!

men vi var iaf på arosvallen , sköjigt ,,;)
& vem var den snabbaste tjejen av alla som var där dåeee ? jo Amalia (H) jag var tre hundradelar från att vara lika snabb som den snabbaste , ( lill b )
haha.
efter det så var jag med eehm , tio pers med mej .
Vi cyklade t pizzerian där erik & sebbe delade på en "brödpizza" det är alltså bara pizza brödet ;)
Rey är tydligen stam kund där ;)
& jag målade pontus naglar blåa ,det var sjukt snyggt !
sen träffade vi Lisa , Bella , & Julia , dom hade glasskrig , hehe ;)
vi typ va , och sen skämmde jag julia & bella ut oss... men ah , det är ine lämpligt i bloggen ;)
men dagen var skitrolig iallafall :)
sen idag har det vart skola , ikväll  är det skolgårdsfest , och imorgon klassresa ! wiihoo :D
ska packa snart , mamma är och handlar , och jag har inga pengar på mobilen , så jag kan inte ringa henne , jag som ska handla , aja mamma får åka två gånger , om inte ellinores , eller josefins mamma kan skjutsa , för vi ska kanske sova (kkk)
juste , tack isabella för kontantkortet ! ♥ ♥
pusshej !
(bilder kommer när jag gått upp & laddat in ;) )
hejdå :D
någon bild på mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: