helloo

2010-05-04 @ 18:43:59

rubriken har ju sagt det jag brukar börja med , men aja , *HEJ*

idag vare skola.
hehehe.
helt OK !
franska som jag tycker är superkul...:D
wihiiii.
&&& alla var sämst , (a) eller alla killar , bara tre tjejer ;)
blev klar innan vissa inte ens skrivit första odrdet , fett stolt (a)
& sebbe & wille är sega på att se vad jag säger !
jag sa : f r e r e , och  nån av dom ba ; fräs?
man bah , ÅÅÅH
fast jag hade inte fattat men jag ville bara vara lite cool ,hihihihihi.
efter skolan var jag kvar på skolan med viola & elin & linus blompinne & martin &rebecka & emma && ah ;)
hihi skoj , jag fick vax i mitt hår & i ansiktet och på tröjan...
sen hem med viola , äta , JAG ÄLSKAR ATT ÄTA :D(a)
sen typ fixa oss , och sen börja gå , (asså jag duschade bort vaxet....)
sen gick jag hem ,
sen typ tv & så ,
pusss
amalia i mini format (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: