hheeellllloo sunshine :D

2010-05-22 @ 11:47:49

sitter ute / ligger ute och solar , det är fett varmt ute !

shiiiit !
jag har redan fått en liten rand , hihi!
inatt sov jag med Jennababy & Ellinoreälskling ,
först stan , med dom & några till , åt på jensens , ME LOVE !
sen typ letade skolavslutningsklänningar & sånt :)
sen åkte vi till hälla , bussresan var , toppen.... ni som var där fattar..
gick lite på hälla , :D
köpte godis för 50 spenn & sen en chipspåse , vi är tjockiiisar !
gårdagens köp vart bikini & mascara :)
på h&m ;)
sen typ hem till jenna , ellinore cyklade hem & åt , vi cyklade sen hem till mig , så åt jag och jenna också :D
sen typ vara ute i irsta ;) hihi.
och var med massa , eller ah ..
ellinore voltade med cykeln ;o
jäkla klantskalle !
stackars liten ...!
sen hände det massa , men ah ,
sen hem till mig , tjockade chips & godis & saft , hihi.
dom åt upp typ allt godis ;'(
hihihiihhi.
sen typ runt tre sov vi , helt slut var vi !
imorse gick vi upp halv tio ,
åt frukost , sen skulle dom hem ;(
men Jenna & jag kanske ska ut med hennes båt , fett mysigt !
sen kanske sova ikväll , hoppas det !
nu ska jag sola mer ,
jag ser typ inget på skärmen (Y)
men ja ;D
puss !
(Bilderna har Ellinore & Jenna, så jag vet inte när dom komer upp ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: