KLASSRESA , 6b , vi är fan bäst , snart splittrade , ååh , jag vill inte det !

2010-05-30 @ 20:39:15

Först vill jag bara säga att våran klass har ägt , seriöst , vi är helt annorlunda , helt bäst :D B som i Bäst !

jag älskar er , synd att klasserna ändras i sjuan , jag kommer sakna er alla , men vi kommer ju träffas ändå !♥
vi kan tyvärr inte säga att vi är oseriösa , + att jag har väärldens dubbelhakor
tre coola brudar sitter i en bil , och eeh ja ..
josefin & ellinore♥
här sjunger vi ut sista sången , för nu är vi framme i SÄFSEN!!!
så jäkla hottie bild på emil assåå ;oo
jag är med nu också (yyy)
bara halva josefin blev med ;((L)
*EEY , AMALIA , DU FÅR HUNDRA SPENN OM DU BADAR MED ALLA KLÄDER NU!*
JAG VET INTE OM JAG VÅGAR , SKA JAG??
HON GÖR DET :O !
wihooo!
men man lyckas ju såklart tappa den , typiskt mej-.-!
fråga mig inte vad jag gör , för jag typ viskar ;d?
Amalia & Ellinore säger GOODMOORGOON !
klockan är här halvåtta , hade sovit två timmar alltså..
emil säger detsamma ;)
vad fan är det här för mögel?
-nej men det är alla drickor vi hade i stugan som vi blandat ihop , mysigt va?
drickorna är över glaset :o coolt...!
jäkla töntar , ...........haha , vi ser inte ut att ha speciellt skoj , men haha , det hade vi :D
jag var sämst på poker..
josefin & jag , iloveu!
wihooo , damn vilken sexig , trästuga , seriöst det var bara trä ;o
jag älskar att vara seriös..
hahahahaha , shiiit vad snygg jag är , hahahahahahah jag dör av garv , nu ska jag ta ett roligt skämt ,
-amalia är snygg
AHHAHAHAHAHHAHA roligast ever !
fortsätter på den seriösa stilen ;)
hahahhahaha
hahahah , vilket steg frammot i livet !
birk , hihi
emil hihi
hahaha , jag tyckte det var lite roligt hahaha :D
nej det var det inte ;(
en till seriös bild ;)
sötnos !
birks öga/ögonfransar , jag typ dör , asså sheat :D
orkar inte lägga upp fler bilder , men klassresan var grymt kul !
haha min ellinores josefins , elins & annas stuga användes typ inte ;d ,
haha ,
&&& det har vart såhäär kul , jag tror att ellinore kommer skriva mer vad vi har gjort , så när hon har gjort det så länkar jag hennes blogg så att ni kan kolla , pusshej !

Kommentarer
    Postat av: josefin

    love u :)<3 BÄST ASSÅ!!!!!!!!!!!!



    ...han är bara för söt.... ( säger inte vem;D;D )



    ska uppdatera min blogg , promise:)

    Postat av: ellinore

    gud, så jäkla kul vi hade !

    älskar dig, ;*

    haha, söt bild på mig typ längst ner ;) <3

    Postat av: julius

    fett rolig klassresan var!;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: