kommentera ;D

2010-05-19 @ 20:03:26

hihi på bilden , röd dress; elin ,
killen i grått , ; typeeh , jag vet inte :D
den andra killen ,; daviiid ;d
tjejen i hårband & brun jacka , ; HAHAHA JAG , OMG !
tjejen i irstaoverall , (grön ) ellinore, ;*
tjejen bakom mej och ellinore ; anna ,
SÖTA !
från vänster ; anna , amalia , josefin.s
haha gud så små !

från vänster ; elina , jag , ellinore , Clara
naaw ;)
------------------------------------------------------------------------------------
jag och elin , sommmaren 2009
FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN !

Kommentarer
    Postat av: clara

    hoppas ingen läster dig blogg ser juh för färlig ut:O(L)

    älskar digg <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Postat av: Anonym

    längtar tillbaka.....♥

    Postat av: ellinore

    gud va små vi va ! :)

    men herregud, radera fjortisbilderna tack (a) (L) NU ! *

    Postat av: josefin

    åååh gud va gulligt :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: