lördag ;*

2010-05-09 @ 15:02:09

vaknade med jennababy& claraälskling breve mej,

eller jag vaknade på jenna då..
& clara hade tagit över sängen den jäveln :-*
sen kolla på match typ:)
ellinore kom , vi drog hem till mej , Jenna & ellinore åkte hem ,
sebbe och krille kom ,
vi typ va på mitt rum , haha :)
alla shuttade kort ,
jag är verkligen fulsat , TA BORT BILDERNA OM DU SER DET HÄR , DU VET VEM DU ÄR!
här kommer några ;
jag hade inte borstat mitt hår ens , HAHA
sötnos !♥
krille ville inte vara med på bild...
krille i bakrunden , iaf ;D han är söt ;)♥
hihi :) ♥
sen typ drog dom hem & åt ,
mamma hade inflyttnings fest , så vi åt på mitt rum (H)
hihi söta ;d
sn träffa dom igen , sen hem igen ,
sen typ smsa med dom , haha,
mamma skämde ut mej,,,
hon ba t krille ; Jag är amalias mamma , inte DIN MAMMA ,
asså gud..
hon älskar uttrycket , Din mamma ...
O-M-G !

Kommentarer
    Postat av: KRille

    haha ville inte vara med på bild ^^ men ni vet ju iaf vem jag är :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: