MIN MOBIL HAR ETT FEL I hhmm , dens hjärna ? (a)

2010-05-19 @ 19:34:11

iiiidaaag kommer jag inte ihåg vad som har hänt :S

shit.
men ja , eeeh , skrivarverkstad , vad fan  gjorde vi då , eeeh , bild sen  , jag tror jag målade hus ?
& lunch..
Sen matte, det kommer jag ihåg :D hihihihi.
MELIKE.
efter matten var jag i 6a's klassrum , fett skojish.
nej , men jo.
& det är tur att du tog tillbaka det annars skulle inte vi vart vänner nu sebastian ;o
Men jag och Jenna tycker iallafall vi har det bästa laget (H)
jag kom med violaälskling också ! ♥♥♥♥
Jag kom med pontusbästavän & bästawille också , plus fler ;*
JOSEFIIIN , VI KOMMER alltid i samma , vi e fett coola :D
efter skolan åkte jag hem , skulle vart med Clara & Allie , men dom var borta... hhmm , cart tog ni vägen ?
Då drog jag ner på hälla med mamma istället.
fick den här av mammi , thank you ! ♥
jag tyckte den var cool iaf , ni får tycka vad ni vill :)!
Jag köpte läkerol halstabletter med lakrissmak också :D(A)
mums.
nu ska jag göra läxa & städa mitt rum , som jag skulle gjort i förrigår..;)
pusshej !

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    jag läste inläget 1 minut efter du hade lagt upp de :O:O (L)

    Postat av: Viola

    jag får smaka ? ....

    Postat av: Carola

    Supersnygg! Jag vill oxå ha... Blir bra i T-land, hoppas den tar liten plats i väskan bara, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: