PRAOOO

2010-05-20 @ 20:51:49

idag har jag praoat med ellinore på ett fritids , vi var med sexårsgruppen , asså dom är bara för söta !!

alla slet i oss , haha snacka om att vara populära, hihihi!
det var kul:)
sen efter skolan så cyklad vi t macken och jag köpte godis , hihi vem kunde ana det:D? och ellinore en glass & två klubbor :).
sen såg vi emil.i & sebbe , dom cyklade & sen hoppade dom i något hopp ,det var massa pissmyror!
och för er  som har missat det så är jag och emil bästakompisar , eller , eehmm.. jo , vi säger det :D
så söta ;)
&pontus också , hanär också söt :).
ellinore drog hem , och efter typ 45 minuter gjorde jag det också :)
jag har fått rand ;o OMG !
JAG HAR FÅTT EN FKING RAND , JIPPIIE :D <3
nu skajag typ göra något vettigt.
imorgon blir det stanmed massa,sen sova med jennababy & ellinoreälskling.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: