TJAA ;D

2010-05-14 @ 18:48:47

hejsan :D
eehmm..
igår var jag på 80års kalas , vi var på en resturang som hade vart ett stall , asså boxarna fanns kvar & massa.
Det var fett coolt.

blev en bild på mej & mamma sen då :)
juste jag har bloggar på word , eftersom internet segar här...
vet inte hur ´jag ska få hit det , för jag vill ha med min coola rubrik :D
rubriken var ; AMALIA ÄR BÄST!

hehe , rubriken säger allt.

 

Nej men , jag har inget Internet , så jag tänkte blogga på Word (H) fett coolt mannen ;D
nej men nu ska jag skärpa mig..

HAHA NEJ !

Då blir det ju inget roligt inlägg!
VIOLA , DET FINNS HOPP ! HAHAH ;D

Fortsättningen är bäst ;*

JAG ÄLSKAR DIG ALLRABÄSTAVÄN.

Idag var jag på ica maxi, fett skoj , köpte jordgubbar , :D

Vi köpte nya chipsen också :D

Dom hette ; SUPER CHIPS

Hihhi , extra allt ;D , extra mycket smak , extra krispiga , extra stora , hiihhiih.

Fast jag älskar små smulor , men det finns det säkert också i super påsen ;D

Vi köpte valiga olw dill & gräslök också , bara för att Carola är så snäll :D

Nu ska jag skriva en låt.

 

Nu är det ingen snöööö ,

& nu kan man lägga i ett fröööö,

sommaren är snart hääär,

Jag är så otroligt käääär

I den häääär

*refräng*

SOMMAR , SOMMAR , SOMMAR , SOMMAR , DET STAVAS MED TVÅ ”M”

SOMMAR , SOMMAR , DET STAVAS EN MED Å !!

*Andra versen*

jag vill ha jordgubbar ,

inte snögubbar,

sommar har vatten ,

vinter har is,

Jag vill inte att kossan ska släppa en fis.

*refräng*

SOMMAR , SOMMAR , SOMMAR , SOMMAR , DET STAVAS MED TVÅ ”M”

SOMMAR , SOMMAR , DET STAVAS EN MED Å !!

Fett bäst låt asså jaoo:D

Pusshej , /AMALIA COOLING


ah så där kan det se ut..
Min lillasyster var på sitt första riktiga disco , fett gölligt , f-klass (förskolaklass)
hon var grymt söt , jag fattar inte hur alla kan säga att vi är kopior ;o hon är grymt söt ju!



jag älskar dej syster!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: