violaplusamalia , vi är fan failbarn (H)

2010-05-02 @ 18:58:50

hejsan , sov från igår till idag med viola , jag älskar dej!

här kommer lite bilder sen i lördags !
hahahahhahaha det här är FAIL!
kolla , klockan var kanske fem på dagen när jag skulle spotta upp ett tuggumi i luften och sen fånga med munnen , men jag missade och sen hittade jag det inte.
sen klockan typ halv tolv så hittar jag det i mitt hår !
HAHAHAHAHAHA!
buhu hahahahaha !
Hedda sötnos !(violas lillasyster)
jag , hedda & viola <3
haha fin bild (Y)
nu kommer några från idag ;)
våra halsband ♥
sexig........ not haha
haha berädd bild ;)
my&sanna =fotograf ;)
my&sanna =fotograf
my&sanna=FOTOGRAF
my&sanna = fotograf
sanna&my=fotograf
my&sanna = fotograf
my &sanna= fotograf
sannamy = fotograf
my & sanna =fotograf
det där var det jag orkade (a)
imorgon lögarängen med skolan , prutt.
jag har haft det superkul med dej älskling , som vanligt !

Kommentarer
    Postat av: Emil

    Ta bort bilderna på mig -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: