VALBORG !

2010-05-01 @ 12:28:31

gosh vad kul det var !

vi var 17 stycken tror jag , orkar inte skriva namn ;)
innan cyklade jag och violaälskling till hennes mamma & sen ner på hälla , hon köpte läkerol och behöver jag ens skriva att jag köpte godis , hehe:)
sen hem , fixade mej , åkte hem till någon familj , där vare massa fler familjer :)
åt jättegodmat , sen cyklade jag till viola & sen till alla andra.
gjorde lite saker ,typ smällare och sånt , hur fan kan en glas flaska gå sönder av det?! haha är jag seg?
sen cyklade vi till en lekpark , och alla , 17 personeer var på en kinagunga , haha !
asså det låter kanske inte så roligt , men det var superskojj !
gjorde lite ont ibland , men det fanns ju dom som hade det värre , HAHA:)!
vi typ snackade & skrattade sen , och sen tillbaka till kinagungan igen :D
typ vid elva var det nästan inga kvar , sen efter ett tagskulle alla som var kvar hem , och då cyklade jag tillbaka till den där familjen , där mamma & hugo var:).
jag kom hem runt tolv , då kollade jag på tv , inget intressant hände sen förutom att jag somnade (a)
Alla ni som var med är bäst !
ni är underbara vänner:)

puss på bästa dagen på länge !

Kommer kanske bilder när jag får en överföringssladd , (fast bilderna är inte så bra)

Idag ska jag sova med viola & jenna :)
antagligen fara ner på stan , pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: