Wille är bäääst ! <3

2010-05-18 @ 17:30:04

hihi  , wille & jag satt på franskan idag , fett coolish , ingen annan ville , och sebbes kommentar var att jag var tråkig...;)

alla är dumma utom wille ♥
efter skolan så var vi med våra nya kompisar , hur söta som helst !
här är lite bilder från rasten som jag och evelina tog med jennababys mobil :)
jag och evelina = coolingar ;*
söta :)
haha gullig ;)
ellinore , lisa clara :D <3<3<3
eliiina :D
jenna cooling ;)
EMIL THE IRISH MAN ;);) HIHIHI :D
vad snygg evelina blev i mina brillor :o
sebbe också :o
en av mina kompisar också :o
jenna & philip , naaaw !
juste , idag så plockade jag massa maskrosor , så alla killar i 6a hade en bakom örat ;)
wille hade kvar alla han fick av mej ! ett tag iaf ...;)
marcus eldade upp sin första & sebastian sköt en på mej -.-
*suck*
aja , alla var sjuktsnygga då iaf ;M
Amalia goes trendsättare !
hihi !
nu ska jag typ kolla på tv , eller nåt ,
ring/smsa  om någon vill träffas , puss !
LYCKA TILL ELLINORE & VIOLA , ALLRABÄSTAVÄNNER PÅ VÅRRUSTET !
NI ÄR BÄST !(L)(L)
EVA FOR LIFE !
jag älskar er.

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    de gick bäst för oss, 5 km på 25 min :D

    iloveu

    Postat av: ℓιηηєα'' gαℓєη мєη вяα .

    Du fick en länkning på min blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: