ApA<3

2010-10-12 @ 21:31:55

ALLIE PLUS AMALIA!

jag älskar dej bästis ;*
två sexiga bilder;).
the dayyyy; först skooola. gick bra ., allla hade saknat mej , eh(a) not... men men några iaf?:D
jag va värsta buissneswomen idag asså! fick en krona av pontus, då bytte jag den mot en femma med julius , är man grym eller är man grym?!
hihi.
efter skolan så va jag ett litet tag med andreas rasmus channel , wille ,& emil.s hahha både kul och jobbigt, men det är ju löst nu rasmus;).
hihi. andreas iloveu♥
sen va jag med allie:D vi typ gjorde någon efterrätt , MUMS!
kollade på några avsnitt av solsidan :D:D:D
HAHAHHAHA
NOOOOOOOOT
så jävla kul!!
så klart jag vill leka med dej ove NOOOOOOOOOOT!!!
shas ove shas!!
hhaha we loveit!
åt mat , sen skulle vi cykla fick vi för oss:D
cyklade till gympasalen , f98 hade träning hejade lite på dom hehe.
sen macken , sen kinagungan , hahah nu ska vi spela in en film , NOOOT haha.
vi spelade in lite filmer , och jag kan säga att mitt underliv gör ont-.- fråga inte -.--.-.-!
sen cykla vi en bit tsm , sen gick jag hem ,saknar dej redan bebis♥
helgen blir katastrofalt bäst med min älskling!
vi ska to my daddyyy<3
kanske lägger upp en video på facebook så får ni se vad som gjorde ont om ni har mej vill säga;).
Nu ska jag plugga lite so, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: