kom nyss in typ:)

2010-10-03 @ 00:49:23

det sista som hände vva typ att david skrämde oss..

idag har jag vart på stan med elin&jenna , jag köpte en t-shirt & ett linne+ mat & godis , jag och jenna älskar vit choklad;o
efter stan så var jag grym på longboard eller vafan det heter:D
jag och jenna tog massa kort , åt mat , gick till ,macken köpte godis , va med andreas david ,andreas.s , rasmus, zara , julia &amanda , tomtrace , haha:)
sen vare bara jag amanda jenna andreas&andreas HAhahahhahaha prinsesskalas & katten , och pumpan , hahahahhahah
JUSTE , FYFAN VA KUL DET VA!
jenna occh jag ligger på gatan,
då går en tjej förbi , jenna ba;
heej
hej
HEEEEEEEEEEEEEEJ
hon tar ur hörlurarna och ba;
känner jag dej?
nej men gud vem äre?
känner jag dej?
(jenna asgarvar)
jag snackar med andreas i tele och säger hej till han , hon ba,
ÅH HERREGUD VA PINSAMT JAG TRODDE DU SNACKA MED MEJ , ÅHMEN SHITT!!!!
sen går hon , och jag ba ; hejdå:D
hon går snabbare...
HAHAHAHHA SHIT VA VI GARVA'
ni får väl bilder sen , nu ska vi käka godis , allt är typ slut men men:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: