sexi mama

2010-10-04 @ 21:39:13

rubriken alice;)

kom nyss in , andreas skjutsade mig hem♥
iaf ,julia kom som sagt, vi träffade birk david och emil.s , dom satt och nördade på skolgården(ute).
haha.
sen typ cyklade vi runt , jag drog hem och åt , julia&birk satt och kollade på barnkanalen och fick bullar mamma bakat:D
sen drog vi hem till julia ,jag david och birk kollade på disney.
+ fett läskigt med det där att justin bieber kanske är 51 år ;oooo
sen till gården,
jag och alice mötte elias.
sen körde jag och elias sumobrottning med såna där dräkter ,jag vann ;)...naaat..
sen körde andreas mot en 17åring hahahha.
det gick väl sådär;)
sen drog jag och träffa julia&alla 97killar.
julia tjurade , det är min älskling det♥♥♥
sen så cyklade vi runt lite , garvade , sen kom elias&alice , sen andreas också♥
rolig kväll iaf.
puss
hugo och jag nyss;)♥
emil jag och nellie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: