BIOO

2010-09-20 @ 22:24:15

idag så kom julia och frågade om jag villle gå på bio med henne, det ville jag.vi drog hem till henne , och gjorde litestuffs.sen bytte jag om , medans hon gick ut med hundarna,sen drog vi till stan , eller först ringde david mej och birk julia , och dom var och vi var , ni kanske inte fattar men det var grymt kul, seriöst!hahah:Dvi drog iallafall ner på stan , kikade runt i butiker , sen kom birk&david "heeeej" HAHAHAH:D vi åt på saffets jag och julia delade på en kebabtallrik , dom tycker jag äter som en mamma;( jag fick värsta skrattattackerna och dom skämdes ihjäl , hihi, det var skitkul:Dsen till bion , köpte godis&sånt , okej ingen köpte godis , men chips & popcorn& det, FILMEN VAR GRYMT ROLIG! seriöst ni som inte har sett den har missat något! i rymden finns inga känslor så här jävla rolig! VAD GÖR DU?! -jag gillar inte när nån rör mej har jag ju sagt""pppsssshhh this is your capten speaking" hahhaha:D aja grymt rolig! efter filmen så flummade vi lite , eller jag , hahahha så jävla kul när birk bara står helt stilla och håller i sina såna där bacon chips och helt plötsligt bara tappar det , ahahahah han ba ; amalia nu går vi! omg! hahah sen i bilen sjöng jag och birk hetsade loss för att jag sjunger så fult (haha) "hejdå lasse" sen gick vi hem från david tog typ en halvtimme , men vi hade roligt , sen fick jag ont i magen då vare inte roligt längre.men jag stannade tappert kvar och vi stod utanför mitt hus och snackade ett tag.vid tio kom jag in , här har ni lite bilder på mej nyss , bytt om till myskläder och satt upp något slarvigt i mitt hår.

jag diggar min tunga jag inte kan få rak när jag sträcker ut den-.-
när julia lagt upp bild på facebook så kommer det väl någon bild på mej och henne , men tills dess får ni ingen;(
älskar dej bästavän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: