elin+amalia+massa ;)

2010-09-06 @ 22:07:17

hihi, idag var jag med elinbejbii:D (L)

vi va med några ,sen drog vi hem till mig och fikade & käkade glass(a)
pratade om allt mellan himmel&jord.
sen kom david och birk när vi sjöng alexander kyckling uppe i mitt äppelträd, haha:D
va med dom , vid linbaneparken, marttin&Linus kom :)
sen drog dom ,heh:d
jag är inte så bra på att åka den där linbane grejen ;d
men det var fett kuuul:D
sen skulle elinälskling hem:(
så då åkte jag elin&birk hem till mig , elin hämtade sin väska och cyklade hem, jag sprang ut& bytte byxor ,
för det var fullt med sand i mina-.-
sen gick jag och birk mot david , sen kom han , vi drog till macken , träffade bellajulia&lisa , men lisa drog.
inte alls avundsjuk på deras navelbling bling;(;(;(
blev massa pussar& kramar & slick , haha , vi  är normalaaaa.
pontus kooom:)
sen drog vi till linbane parken igen.
satte oss i en stuga , var där i två timmar, hahahhha, nej mer:o
OMG:D
hihi. jag låg över dom , (birk david& pontus) varmt(yyy)
dom gillar att kittla mig ? :D
haha.
aja sen cyklade vi runt och jag drog hem vid halvtio ? :)
DET SMALL SOM FAAAN:D
haha bara vi fattar:p
jag klippte mig inte idag föresten...
nu ska jag springa ner efter min kamera , med hela 4 megapixlar..;)
min gaaamlaaaa kamera alltså;)
ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: