godnattt<3

2010-09-03 @ 22:29:55

har nyss dansat loss till gamla låtar som är omgjorda och skitbra :D hihi.
galet kul:D
limbo&dansstopp också.
jag är bäst på limbo:o
jag klarade att gå ner under rumpan ;o
så lågt , hihi , ni kanske inte fattar men ah ;D
hihi , nu är min lillasyster tjurig över att jag klarade jättelågt och inte hon..
aja , längtar till thailand i november!
inte långt kvar !
novembeeer , :D
tre veckor där , bara slappa och ha det bra!
hoppas det blir shopping också , hoppas att det finns affärer där alltså:)
för när jag var där sist , inte på samma ställe , men ah , då fanns det massa småbutiker :D
godnatt nu om jag inte skriver mer!
imorgon kommer elina till borlänge så jag ska va med henne :D:D:D:D

hihi vi idag:D

sakna thailand 09/10 ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: