HEEJ:D

2010-09-21 @ 17:01:00

idag skola , jag måste bara säga en sak.

JAG ÄLSKAR SKOLAN
så , nu är det sagt , säg vad ni vill , men vad fan skulle man göra på dagarna?det är kul hela tiden typ.det är juu inte så att jag tycker det är kul att göra en matteuppgift , men vad är det som är så himla tråkigt?jag fattar inte men iallafall så gick jag och viola till macken idag och köpte smågodis , medans vi snackade. det var kul , fast vi sa mest, ÅÅÅÅÅÅHHHH ***************** vad tänkte **** med ?!??!?! ochg så gjorde ****såhär , sen såå och sånt , haha rätt kul , hahah:D på lunchen så satte sej alla tjejer vid ett llångbord jag och viola dissade dom och satte oss vid ett eget långbord och snackade skit ;) nejdå , :Defter skolan så gick jag hem med julia & stina , sen har jag bara setat vid datorn , snackat med niclas mest , en riktig snygging;) och ätit gooodiiiis nu tog jag ett tuggmi om ni ville veta , n började jag tänka på världens äldsta tuggumi som vi skrev om i svenskan:D min "u" knapp fnkar typ inte , kolla där skulle det stått funkar , och när jag skrev sklle (n blev det så igen) igen , aja skit samma:D ska pluuuugga franska nuuu hejdååå
jag förstör bilden men kolla tillochmed oberedd bild så blir han snygg;o
haha nu läser han snart det här , hihihi , men du är skitsnygg och det tycker alla sååå;)
nu ska jag plugga , puuusss

Kommentarer
    Postat av: sara ♥

    haha , jag ÄLSKAR också skolan.

    Asså , man kan ju inte sittta inne hela dagarna.

    Och man träffar alla och har fett roligt :)

    Postat av: jessi

    de tkr inte jag;)?

    Postat av: Anonym

    Sorligt....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: