internet fuckade hos pappa:o

2010-09-05 @ 17:28:07

msn & spotify funkade, men inget annat ;oo

aja , elina kom ju , vi gick på kupolen , sen hem till mig och kollade på fyverkirier :D
vi var fett snygga ddååå haha :D
hihi ,
kollade på film , råkade somna då , hahaha :D
sen idag har vi inte gjort så mycket , förutom supermario i bilen :D
fett kuuul:D
jag köpte en tröja , som jag kanske ska ha på skolfotot , men jag vet inte än:)
det var några:)
tröjan;)
baksiiida:)
elinagullunge!
hhaha grymma!
SMACK , älska glassen!
har nyss ätit deeen;D
såhär jäkla gott!
aja , nu vet ni vad jag har gjort , typ iallafall.
vet inte vad jag ska göra ikväll.
om ingen ringer/smsar så blir det väl matematik :D
hihi:)
puss

Kommentarer
    Postat av: clara

    måste följa med ner nån gång :)<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: