jenna&jag är tuffast i skolan (h)

2010-09-01 @ 16:06:08

hehe rubriken är  tuff , fast njaa, vi är nog dom tuffaste i våran värld ;)

hhihi.
skön dag.
sista lektionen var franska , min lärare & jag pratade efteråt ,
det var bra för nu ska hon undervisa på det sättet jag ville(a)
efter det satt jag och emma & rebecka på gatan och bara pratade(A)
sen hem , ringde jonna , idag är det innebandyträning:)
känner mej typ sjuk , är trött i huvudet och är varm där också:(
men aajaa.
träffade jonny i skolan idag också , var skönt att prata lite med han , saknar dej :(♥
ska snart äta :)
dagens outfit ;
h&m linne
adidas tröja/jacka stadium ?
adidas mjukisaar , laget
strumpor h&m (haha)
hihi.
ska äta snart ju , så jag ska springa upp och byta om nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: