J+L+D+L+B+N+A

2010-09-08 @ 22:06:02

kom nyss in , har vart med Jenna LinusB David LinusM Birk Niclas & Amalia ;) asså jag;)

men bara så att ni skulle fatta rubrike;)
har vert inne hos mig , utanför mig , hihi jag 'är bäst på¨fotboll:D
jag och jenna skulle se magrutor... hihi niclas(a)
Birk och linus & Linus åkte till birren, sen kom dom , tillbaka , utan LinusM men med kebab:D
under tiden dom var där hade jag jenna david och niclas lite kul , hihi:D
när dom kom tillbaka gick vi upp på mitt rum , och typ tog kort , skrattade , pratade & så:D
sen skulle min lillebror sova så vi drog ut , då hade niclas mamma väntat på han  i två timmar på parkeringen:o
jag och jenna fick hejdå kram, inte någon annan;M hah <3
vi drog till gården , sen tjugo i tio skulle jag hem så ddå drog vi till mig , sen drog dom hem:)
här får ni lite biiildeeer :D
jenna+amalia
fett het ;)<3
amalia pose'ar ;d
jenna snygging ;)
waka waka ;)
hihi<3
gängsta
haha tuffingar jaooow:D
grymma!
<3
haha söt asså;dd
Vart kollar birk..? haha skoja :D
haha niclas happyface , Linus spyr , jenna "WHAT?" Birk; tjockis, jag : hallå le allihoppa , lee! david bara sitter där...:D
coolingar ;)
<3
haha :DDD
hahaha mongo bild :D<3
hahaha<3
haha <3
<3
älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: