kom in 21.45 för den som ville veta:p

2010-09-07 @ 22:06:04

kom inte på rubrik:)

men pontus smsade , utan för mej stod david&han vid typ sju tiden?, vi tog lite kort ,hihi:D
sen drog vi hem till sebbe , han kom med ut, vi cyklade runt, macken, segade , haha:D
sen skulle sebbe&pontus hem , så det blev hejdå kramar.
men sen så följde dom med hem till mig istället haha;d
snackade och så, sen fick pontus hejdåkram(igen) & drog , sebbe&david ba; hejdå , till mig alltså.
jag ba ; meh.
fast då fick jag kram precis av sebbe, haha , så det blev kramkalas igen:p
sen drog dom , och jag gick in till miiig:d
och jag kom på en sak , idag så åt jag och jenna på pizzan till lunch (h) fett coolt. haha<3
nu får ni lite bildeeer:D
haha pontus&halva davidooo:D
bror & jag ♥
haha pontus&jag ♥
david och jag
vänta en bild till på mej & sebbe, så blundade dom på alla bilder på dom och mej, haha
dom är inte så vana med blixt , och jag vet att jag är jättevacker på bilden.........
pontus cooliiiing:d
jag vet att jag är snygg...;););)
hahahahaha
hahahah
okej nu ska ni få en sista bild:p
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
'
hihhihihi:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: