kom in för en halvtimme sen:)

2010-09-09 @ 22:07:07

jag & julia snackade om allt mellan himmel&jord.

sen köpte vi chips , satte oss på kina gungan och fortsatte prata.
sen ville birk & martin va med oss, sen pontus, sen sebbe:)
och det var mej dom fråga , reeespeeekt , haha skojja:)
jag frös uti helvete , så vi drog till gården.
kollade på idol lite , sen skulle julia hem ;(;(
blev hejdåkram , :)
sen träffade vi jenna&rebeka , men dom skulle hem , så vi sa typ bara hej&hejdå:p
gick runt oh kollade lite , sen skulle jag hem , då drog sebbe också , och martin&pontus följde med mej hem:D <3
göllliiitt:)
har snackat i tio minuter typ med clara:)
imorgon blir det antingen stan , eller vara med allie&linnea :)
sen sova hos birk :) med clara , david & pontus tror jag:)
pussssss
grymm men gammal bild på mej & julia älskling<3
jag älskar dej bästiiis<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: