kom nyss in från andreas:)<3

2010-09-28 @ 21:48:53

ah som det står i rubriken:)

idag skolan , sen träffade jag andreas , han skulle träna , men vi bestämde att vi skulle vara efter.
Birk ringde , så jag va med han , david och Martin, så länge:) sparkade boll hahah:D
juste idag på elevensval(träslöjd) sgade jag martin möller på knät , hahhaahhah:D fett kul(a)
aja , sen kom andreas, vi gick hem till han , somnade typ i hans säng , sen hem och åt pizza :D
sen tillbaka , snackade om massa , höll på att somna igen , mys♥
nu snackar vi på skype om någon ville veta ;)
ska fortsätta träna på kemiläxan nu, puss;*
har iallafall den här tröjan på mej som jag har på bilden , sen ett vitt linne och jeansleggings:)
+ tack marco för tröjan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: