kom precis in :)

2010-09-02 @ 22:02:45

birk ringde , han&david stod utanför mitt hus;)

träffade några , sen drog vi till gården, där var typ raseulkjnhdljmus & andreas c , och några som dryga med mej-.-
haha fett dryyyga
sen drog vi och cyklade runt hihi:D
snackade om massa , och vi skrattade osv:D
sen skulle alla hem , förutom jag&david , så vi drog till klubben för att jag frös:d
då var dom kvar , och elias typ sa att jag skulle komma & massa,
vi snackade med dom tills det stängde , då gick & då så drog dom som bor vid mej mot dfet hållet,
rassdfm,kjdus bor 2hus bort , och samma med andreas åt andra håålllet;d
det var typ d , nu snackar jag med andreas&ras,jhlskdmus , dom snackar om facebook & gissade på om jag skrev på msn eller blogg , andreas hade rätt , nu skrev bella , vänta : D
så ,
här får ni en bild ocksååå:D
blev en på mej och ellenälskling , hihi :D
så ni får en på mej och bella också dååå , för hon va ju också meeed;)
belv bilden jag ritar i skoooolan (hh)
älskar eeeeeeeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: