kom tvåa :)

2010-09-19 @ 22:07:07

förlorade med 1-o i finalen:(

och målet var det tillochmed dommarn som gjorde?
det studsade på domaren och in i mål -.- suck!
men jaja.
första matchen blev det 1-0 till oss tror jag?
andra 3-1 till oss
tredje 2-2 ( fast deras sista mål gjordes innanför målgården och med handen ?)
och finalen 1-0 då:(
men vi fick en liten buckla iaf.
jag tyckte det gick bra på matcherna , vi är grymma tjejer!♥
hade jättekul:)
sen när jag kom hem vid sju,så ringde martin jag hann knappt komma innanför dörren;)
så jag duschade snabbt, åt en pizzabit och gick mot macken,
utanför david hörde jag röster
" är det där amalia?"
"nej det ser ut att vara någon lång"
osv , jag vet att jag är lång;)
men där stod julia , david , pontus ,martin , och birk hoppade in i bilen och åkte hem hihi:)
vi stod ett tag , sen drog vi till macken , stod där ett tag , sen drog julia.
då cyklade vi till kinagungan
låg där , sen vid 20över nio skulle jag hem , men då höll pontus wille&david fast mej -.-
det tog på alla mina krafter att ta mej loss , haha:)
martin cyklade iväg:(
så david skjutsade mej hem:D
vilka snälla vänner man har:D
gjorde våran handskakning,eller vad man säger och jag gick in och åt godis , och nu sitter jag här:D
lite bilder jag tog nyss;
bara måste älska! hoppar och fräter och sprakar på tungan:D
'
hihi mitt godis(a)
hihi grym bild:D
ska väl sova snart , puss&godnatt om jag inte skriver mer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: