rubrik :d

2010-09-24 @ 00:39:08

kom nyss in , har vart med massa idag , pontus wille , emil , linus , aja massa.jag och julia drog hem till pontus och va med dom , cyklade runt lite , träffade folk , bla bella&ellenälsklingar , sen kom ellinre och allie :D hihi goddag goddag! hur står det till? Hhaah allie♥sen drog alla hem till pontus , dryga lite alla skrattade som fan , haha:D sen drog jag och julia hem till våra hus , jag gick ut och snackade med andreas ett tag och nu sitter jag vid datorn , andreas försöker hålla mej vaken och någon ringer med dolt och säger att den ska komma med kniv om jag inte säger mitt namn , och jag får 10tusen om jag knullar med han eller något , orka.

aja , nu ska jag försöka få andreas att fatta , hejdåå.
haha någon cp bild på mej;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: