sent inlägg (a)

2010-09-22 @ 22:52:35

idag så hade jag franskaprov tror det gick hyffsat iaf.sltade efter att man var klar.jag & "killarna" var på skolan & gjorde lite saker , orkar inte säga , typ nilda , och sånt sen cyklade vi runt lite, blaallieälskling kom också , sen drog jag pontus wille linus & vem vare? haha aja någon :D spelade lite ,sen drog jag på träning , skottövningar & sånt , sen hem , duscha , äta fixa mej , möta pontus birk wille david emil , ah massa. sen drog några och mötte allie , medans några stannade kvar och spelade pinings jag david& birk är bäst på att köra pingis med fötterna:D , sen till macken cyklade runt , kina gngan , jag och wille kollade på stjärnor(a)myyyys<3sen hem , setat och kollat på tv sen dess, smsat lite , helgen kommer bli grymm!  torsdag till fredag ; juliababy och några , fredag till lördag ; alliebästavän , lördag till söndag ; bio&sova med bellaälskling

haha klockren bild på mej och allie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: