sjukt kul igår !:D

2010-09-11 @ 12:51:31

kom hem från Birk , kollar på madagaskar(a)
efter skolan igår drog jag linnea&allie ner till hälla :D
hahah hur kul som helst!
här får ni lite bilder :)
tjockiiiiisar:D
min fanta............
gulligullll<33333333
haha jag och allie är snygga , och linnea är ... hah :D
FÖR GRYMMA !♥
haha fyfan vad coola !
haha^^
efter att vi missat bussen , så kommer vi hem till allie ,flummar som fan ,
och ramlar och massa, hahahhaa! och sen kom clara:D

riktigt snygga...;)
hem till mig , jag duscha , sen drog vi till gården och käkade tacos :D
jenna&jag , + martin ;)
suddiiiig
hahaha:D<3
HAHAHHAHA OBEREDD :D
haha, linus och jag...
jag & pontusbästavän :D<3
HAHAHHA jag och alice , som blev jättevacker på alla bilder...:Dälskar dej ändå..;)
twister , och Jag vet att jag är skitsnygg........
HAHAH
haha:D
haha sexiii
haha alice <3
hehe
hihi bruuuudar <3
haha ingen vet vad sebbe gör på marken utan ena skon...:P?
hahaha clara& julia :D
hihi:)
haha söt bild clara tog ;)
hah ;)
aja , vid tolv drog vi hem till Birk, badade jacuzzi , så jäkla skönt!
sen kolla vi på film , sen låg vi i sängen . men dom va så jäkla dryga , så jag la mig på golvet.
men sen gick jag upp igen , vi vaknade halvtio ,somnade inte om , clara drog hem . och vi åt jättegod
frukost:D
kollade på film ,sen drog jag och wille hem , och jag sitter nu här :D
om ni undrar så hade jag inte min kamera så mycket under kvällen , för alla andra ville ta kort , hah:D
skitkul&jättemysigt vare!
idag ska jag sova med jennababy:)
puss<3

Kommentarer
    Postat av: Anonym

    men gumman ? :)

    jag älskar er :)<333

    Postat av: hihihihihihihi

    oj jag hater clara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: