stan med julia&andreas

2010-09-30 @ 22:48:16

föörst va jag medd julia , vi flummade ? hahah skratta som fan och babbla engelska och massa , hahahahahhaha 'älskar dej bästis♥
sen kom andreas och garvade ÅT oss haha<3
köttade till bussen, åkte buss ner på stan , hhaha garvade (a)
var framme typ sju.
gick runt i massa butiker , provade massa, andreas kööpte två ttröjor , jag köpte , foundation , julia också, :)
sen godis&donken:)
i bilen hem , så garvade vi sönder åt någon app på iphone, spelade in när man sa något , så kunde man välja typ baklänges , och massa , fyfan va kul det va!
har haft en jätterolig dag , älskar er!♥
hihi:)
haha snyggingar;d
lite egobilder på mej sen igår (?)
haha jag orkar inte att jag älskar att va oseriös på bild;d
har sovmorgon imorgon fett skööönt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: