TRÖTTA

2010-09-26 @ 02:09:55

kom nyss in , följde med andreas hem , han bor två hus bort men men,

vi har typ vart ute ,legat på en tennisplan , vart i en lekpark , setat&legat i min säng , vart halvt döda , och sen gått hem då;)
innan det så sov jag ju som sagt med allieälskling APA :D hahah (AlliePlusAmalia) hade skitkul!
låg i sängen till 16... haha<3
älskardej!
sen bio med bella, ellen & julia
jag och eellen delade på en hollywoodmeny , tjockisar<3
vi såg tusen gånger starkare , rätt bra , men slutet va inge bra (a)
älskar er!
nu är jag och bella grymt trötta , hihi!
godnatt om vi somnar;)
snygga , sista bilden; bella typ somnade , men hon kollade när jag tog kort-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: