två veckor utan godis...

2010-09-02 @ 18:18:32

shit.

jag måste vara sjuk......
men iallafall, slutade 15.10 idag.
haha , på svenska lektionen kom channel förbi ,
och vinkade åt mej att komma.
jag frågade vad han gjorde han ba ; inget
jag ba ; har inte du lektion , han ba jo,
haha.
sen kom hans lärare , och min ,
så då så gick han tillbaka.
haha. det va roligt ,
fast det ser inte roligt ut men så är det alltid när man förklarar;(
men jaja m, efter sista lektionen så drog  jag till birren&
träffade willle, birk, emil , pontus , david, martin & pontus's lillebroooor:D
glömde jag ngn ?:D
aja , tog ett tag innan vi kom till en lekpark, det blev linbaneparken?
vet inte vad dom heter , så ah.
jag och david tog fett tuffa kort.
aja , vi hade kul , sen hade dom träning nu då.
har kolllat på tv , vet inte vad jag ska hitta på :)
bella&amanda&stewan på skolavslutningen ;)
hihi,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: