VI ÄR GRYMMA!

2010-09-18 @ 21:39:52

seriöst vib f97 äger !

jag älskar er tjejer!
första matchen ; 2-2
andra matchen ; 3-12 till oss
så jäkla grymma , snacka om att krossa;)
efter matcherna så åkte jag och jonna till max & käkade maxbox , fick pysselbok&kritor som vi höll på med hela vägen hem sen från uppsala :d
typ en timmme asså;)
hem , jag och mamma & marco åkte till erikslund och köpte fett mycke godis på någon butik , fanns skitmycket:D
sen köpte vi pizza:)
juste imorse när vi drog till macken fick jag godis av mamma & lotter av marcooo, fettt nice :D
vann 10 kronor , ihihhi:D
sen när jag kom hem så duschade jag & så , sen drog jag ut och var med daviiid , vi stod i en korsning , sen kom martin , då stod vi kvar , sen skulle jag hem vid nio , då så flyttade vi oss äntligen hahahh:D
imorgon är det samling 07.30 så jag ska snart sova , pussssssss
hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: